~~~淒美的歌詞 ~~~

2009102810:00



Memories
In this world you tried 你曾經試著在這個世界裡面
Not leaving me alone behind 陪伴我 不讓我一個人孤單的留著
There's no other way 我知道我沒有選擇的餘地
I'll pray to the gods let him stay 只能祈求上帝讓你留下來
The memories ease the pain inside 回憶撫慰了我內心的傷痛
Now I know why 而我現在終於慢慢瞭解那是為什麼了
All of my memories Keep you near 我所有的記憶 讓我能夠更靠近你
In silent moments 所有關於我們的事情
Imagine you'd be here 我想像你會在這裡
All of my memories Keep you near 我所有的記憶 讓我能夠更靠近你
The silent whispers, 所有無聲的細語
The silent tears 我默默落下的眼淚
Made me promise I'd try 且讓我相信我能夠不斷嘗試
To find my way back in this life 有天能夠讓我找出回到過去的方法
I hope there is away 我希望有個方法
To give me a sign you're okay 至少讓我知道你在那端是無恙的
Reminds me again It's worth it all 再提醒我一次好嗎 這一切都不會只是徒勞無功
So I can go home 如此我才能回到你的身邊
Together in all these memories 在我們一起度過的光陰裡
I see your smile 我能看見你的微笑
All the memories I hold dear 所有的回憶我都會緊緊抓住
Darling you know I love you till the end of time 你知道我將會愛你直到最後一刻