當遇上「天使」會有什麼反應~

2010091410:00

Declan Galbraith



原唱:The Kelly Family


 
An angel 天使
   
I wish I had your pair of wings 我希望我有一對你的翅膀
Had them last night in my dreams 它們昨晚已出現在我的夢中
I was chasing butterflies 我追逐的蝴蝶
Till the sunrise broke my eyes 直到日光照進了我的眼睛
Tonight the sky has glued my eyes 今晚的天空吸引著我的目光
Cause what they see's an angel hive 因為他看起來像天使的住所
I?ve got to touch that magic sky 我想去觸碰那神祕的天空
And greet the angels in their hive 並且在天使的住所迎接他們
   
Sometimes I wish I were an angel 有時候我希望我是個天使
Sometimes I wish I were you 有時候我希望我是你
Sometimes I wish I were an angel 有時候我希望我是個天使
Sometimes I wish I were you 有時候我希望我是你
And all the sweet honey from above 所有的甜蜜在上面
Pour it all over me sweet love 帶給我滿滿甜蜜的愛
And while you're flying around my head 而且你在我的頭周圍飛翔
Your honey kisses keep me fed 你甜蜜的親吻讓我保持滿足
   
I wish I had a pair of wings 我希望我有一對翅膀
Just like last night in my dreams 就像昨晚出現在我夢中的
I was lost in paradise 我已經迷失在天堂
I wish I'd never opened my eyes 我希望我從不睜開眼睛
Sometimes I wish I were an angel 有時候我希望我是個天使
Sometimes I wish I were you 有時候我希望我是你
   
But there's danger in the air 可是天空是危險的
Tryin' so hard to be unfair 嘗試是那麼困難且不公平
Danger's in the air 天空是危險的
Tryin' so hard to give us a scare 那麼困難的嘗試給了我們一個恐懼
But were not afraid 可是沒有害怕
Sometimes I wish I were an angel 有時候我希望我是個天使
Sometimes I wish I were you 有時候我希望我是你
Wish I were you 希望我是你
Oh I wish I were you 噢 我希望我是你